dimecres, 8 de maig del 2013

Admissió nous alumnes


ADMISSIÓ DE NOUS ALUMNES CURS 2013 – 2014

DOCUMENTACIÓ GENERAL
  • Sol·licitud oficial degudament complimentada (el model es facilitarà a la secretaria del centre).
  • Fotocòpia del llibre de família: Full del matrimoni, full del xiquet/a per a qui es sol·licita plaça i fulls dels germans/nes.
  • Autorització perquè l’Agència Tributària puga baremar pel concepte de renda familiar.
  • Fotocòpia del DNI del pare, de la mare i dels germans majors de 16 anys.
  • Un rebut actual d’aigua, llum o telèfon o contracte de lloguer. Certificat de convivència (cas de no coincidir el domicili del rebut i el del DNI) o document acreditatiu de la relació laboral i domicili del centre de treball (cas de voler acreditar el domicili laboral).
  • Cas de custòdia compartida de l’alumne, aportar sentència de separació.

ALTRES DOCUMENTS (quan es vulga acreditar alguna de les següents circumstàncies)
  • Família nombrosa: fotocòpia del títol oficial de famlía nombrosa en vigor.
  • Mare embarassada: Certificat oficial o informe del Servei Valencià de Salut.
  • Minusvalidesa: certificat de la Conselleria de Benestar Social.
  • Alumnes amb Necessitats Educatives Especials: dictamen emés pel Servei Psicopedagògic / Gabinet Psicopedagògic Municipal o informe de proposta d’escolarització emés per la Inspecció Educativa.
  • Pares o tutors, treballadors del centre: certificat de la directora.
  • Pares o germans antics alumnes del centre: certificat del secretari.

HORARI DE SECRETARIA: - de 9 a 10 hores, de dilluns a divendres.
TERMINI DE PRESENTACIÓ : del 9 al 16 de maig

MOLT IMPORTANT: Només es pot presentar documentació en un centre. Cas de presentar més d’una instància de sol·licitud, no es tindrà en compte ninguna d’elles.

CALENDARI DEL PROCÉS:
  • 26 de juny: publicació de llistes provisionals.
  • del 26 al 28 de juny: reclamacions al Consell Escolar.
  • 3 de juliol: publicació de llistes definitives.
  • 3 i 4 de juliol: reclamacions davant la Comissió d’Escolarització.
  • del 8 al 12 de juliol, els pares dels alumnes admesos han de passar per la Secretaria del centre per formalitzar la matrícula i hauran de portar:
  • Fotocòpia de la targeta SIP.
  • Sis fotografies actuals de l’alumne/a. (alumnes d’Ed. Infantil)
  • Informe de salut escolar.
  • Certificació de baixa del centre anterior (en cas de canvi de col·legi).
  • Altres impresos i autoritzacions a recollir en el centre.
Més informació en: http://www.cece.gva.es

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada